سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گشاده رویی، عامل دوستی است . [امام علی علیه السلام]
کویر تشنه
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» غفلت ِ ما از غیبت ِ تو تلختر است

 

مهدی جان !

سالهاست که نام ِ تو را بر ورودی ِقلبهایمان گره زده ایم

نمیدانی جمعه ها چه دلگیر لحظه هاییست!

تا کی میخواهی جلال ِ کبریایی ِخود را در

هزار توی ِ قلبهایمان پنهان کنی؟؟

تا کی میخواهی ما را در دشت ِ انتظار

 با گرگ ِ فراق تنها بگذاری؟؟

مهدی جان با من سخن سر کن

تا صدای ِ تو بشوید

رسوب ِ ذهنم را

و من سبک شوم

 از ناخالصیهای ِافکارم

در امتداد ِ زمان...

لحظه ها نیز دیگر نامت را فریاد میزنند!

خمیازه ثانیه های ِ ساعت ِ خانه را میشنوم

دیگر نایی برای ِ نفس کشیدن ندارند

آه! مهدی جان بیا که تمام ِ شهر منتظر ِ قدمهای ِ توست...

خوب میدانی که غفلت ِ ما از غیبت ِ تو تلختر است

لطفی کن و بیا تا غفلت ِ ما زیر ِ قدمهای ِ معرفتت

سر به نیست شود...


 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ( دوشنبه 89/5/4 :: ساعت 4:2 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

غفلت ِ ما از غیبت ِ تو تلختر است
آقا نمی آیی!

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 2364
» درباره من

کویر تشنه


» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب